Akatlar Kedi Ve Köpek Kısırlaştırma - 0212 352 00 80

Anemon Kedi Ve Köpek Kısırlaştırma,Beşiktaş Etiler Akatlar'da sizin ve değerli pet dostlarınızın her türlü sorun ve ihtiyaçlarına en iyi şekilde karşılık verebilmek adına 2012 yılında hizmetinize girmiştir. Akatlar bölgesinde Kedi Ve Köpek Kısırlaştırma hizmetlerini kaliteli bir şekilde vererek evcil hayvanlarınıza çok sıcak kanlı olabilecek şekilde davranarak evcil hayvanınızın bakım, kontrol, teşhis ve tanılarını koyarak evcil hayvanınızın olabileceğinin en hızlı şekilde iyileşmesini veya işlemlerinin tamamlanmasını sağlamaktayız. Kedi Ve Köpek Kısırlaştırma hizmetleri Akatlar bölgesinde yaşıyorsanız bir hayli zor olabiliyor sebebi ise Kedi Ve Köpek Kısırlaştırma hizmetlerini çok mükemmel bir şekilde hizmet veren veteriner bulamayabilirsiniz. Kedi Ve Köpek Kısırlaştırma hizmetleri önemli hizmetlerdir ve Uzman Veteriner Hekimlere danışmadığınız takdirde evcil hayvanınızın kontrolleri sağlıklı olmadığından dolayı evcil hayvanınız daha çok rahatsızlanabilir. Beslediğiniz evcil hayvanınız eğer düzenli olarak veteriner hekim kontrolünden geçiyorsa, belirli hastalıklara karşı düzenli olarak ilaçlarını alıyor ve aşılanıyorsa, siz ve çevrenizdeki insanlar için tehlike oluşturması uzak bir olasılıktır.

Akatlar Kedi Ve Köpek Kısırlaştırma

Anemon Kedi Ve Köpek Kısırlaştırma olarak Akatlar bölgesinde Kedi Ve Köpek Kısırlaştırma ve klinik uygulamalarını tanımlayarak ve uygulayarak, bunları destekleyen bilim anlayışını geliştirerek dostlarımızın hastalıklarının önlenmesi ve tedavisini iyileştirmek misyonuyla yola çıkmıştır. Bu misyon ve vizyon üzerine vermiş olduğumuz Kedi Ve Köpek Kısırlaştırma hizmetlerini her geçen gün daha iyisini olabilecek şekilde yapmaktayız.

Akatlar Veterinerlik Hizmetlerimiz;

• Muayene
  • Cerrahi
  • Dahiliye
  • Laboratuar
  • 24 Saat Acil
  • Mikroçip
  • Anestezi
  • Röntgen
  • Deri Muayenesi
  • Geriyatrik Bakım
  • Kuaför
  • Veteriner Diş Hekimliği
  • Yavru kedi sahiplendirme
  • Kedi pansiyon

Akatlar Kedi Ve Köpek Kısırlaştırma İletişim

Sizlerde can dostunuz olan evcil hayvanlarınızın sağlığını her zaman en iyisi olması için bizlerle iletişime geçebilirsiniz. Evcil Hayvanlarınıza kendi evcil hayvanlarımız gibi sahiplenerek en iyi hizmet için iletişim sayfamızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden de bizlere ulaşım sağlayabilirsiniz.

Akat Mahallesi Zeytinoğlu Caddesi No:23/1 Akatlar Etiler Beşiktaş/İstanbul

(Akatlar Kültür Merkezi karşısı)

Telefon: 0 (212) 352 00 80

GSM: 0 (545) 433 05 46